Nieuwe ontwikkelingen binnen ISSYS ICT

Gepubliceerd op 4 oktober 2018 door ISSYS ICT2 min

Bij ISSYS ICT streven wij naar het continue verbeteren van onze dienstverlening en wij willen via deze weg onze laatste ontwikkelingen met u delen. Vanaf september zijn wij gestart met een nieuwe aanpak binnen onze serviceorganisatie om u nog beter van dienst te kunnen zijn.


Uitbreiding supportafdeling

De supportafdeling van ISSYS ICT is verantwoordelijk voor het op afstand oppakken van alle klantvragen. Binnen deze afdeling hebben wij geïnvesteerd in extra collega’s en een nieuwe aanpak waardoor wij steeds vaker uw vragen direct op kunnen pakken.

Nieuwe afdeling voor planning

Vanaf september zijn wij van start gegaan met een nieuwe afdeling genaamd ICT Planning & Change. Deze afdeling houdt zich bezig met het plannen van werkzaamheden bij onze klanten op locatie. Daarnaast hebben zij regie over de voorbereiding en planning van ICT veranderingen bij onze klanten. Door te investeren in deze nieuwe afdeling willen wij onze planningsactiviteiten bij onze klanten naar een nog hoger niveau brengen.

Uitbreiding van servicemanagement

Tot slot hebben wij geïnvesteerd in de opzet van servicemanagement binnen ISSYS ICT. Deze collega’s worden het primaire aanspreekpunt voor onze klanten met betrekking tot de dienstverlening en de kwaliteit hiervan. De accountmanagers blijven uiteraard het aanspreekpunt voor de commerciële- en algemene vraagstukken.

Vragen per e-mail kunt u sturen naar support@issys-ict.nl

Dit e-mailadres vervangt het e-mailadres servicedesk@issys-ict.nl waar u tot nu toe met uw vragen terecht kon.


Wanneer u met betrekking tot bovenstaande informatie nog vragen en of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met uw account- of servicemanager via 072-850 1000 of per mail via support@issys-ict.nl.

Wil je dit delen?