Samenwerken wanneer het iedereen uitkomt op een plek die iedereen schikt? En tijd besparen door de communicatie en informatie tussen werknemers (onderling) en klanten te stroomlijnen. Dit is allemaal mogelijk met Cloud Telefonie van Destiny. Helemaal wanneer u de online conferencing tools en oplossingen van slim integreert binnen uw bedrijfssoftware. Destiny denkt in oplossingen.
Werken vanuit één centraal punt
Cloud Telefonie helpt u sneller en efficiënter te werken. U bespaart tijd door de communicatie en informatie tussen werknemers (onderling) en klanten te stroomlijnen. Wereldwijd, landelijk of lokaal. In de cloud is het allemaal even dichtbij.
Wat levert het u op?
De integratie van Cloud Telefonie heeft voor uw organisatie een aantal voordelen. Zo heeft u geen eigen belcentrale meer nodig, deze wordt voortaan centraal aangestuurd vanuit de Cloud. Ook zijn de belkosten lager, is de omgeving schaalbaar bij organisatorische wijzigingen en is de werkomgeving waarin u werkt te integreren met andere technologieën zoals e-mail, sms, online chat, video en mobiele telefonie.
De voordelen van Destiny Cloud Telephony
- Medewerkers kunnen vanuit het CRM-systeem bellen naar de gewenste klant met één klik. Geen handmatige telefoonnummers meer invoeren dus;
- Gesprekken kunnen meegenomen worden in rapportages, waardoor de productiviteit van call agents inzichtelijk wordt;
- Inkomende gesprekken worden direct herkend op basis van het telefoonnummer. Zo kunt u niet alleen gepersonaliseerd de telefoon opnemen, maar wordt ook meteen de klantkaart geopend uit het CRM-systeem;
- Verhoogt de productiviteit en efficiëntie. Bovendien komt het de kwaliteit van de dienstverlening ten goede – en dat is net dat extra stukje service waar uw klanten blij van worden!
Cloud Telephony van Destiny voor u?
Kiest u voor een toekomstbestendig en schaalbare telefonieoplossing? Destiny is biedt de meest uitgebreide hosted telefonie oplossing met altijd de juiste capaciteit. Daarom adviseert ISSYS ICT Cloud Telefonie van Destiny. U hoeft niet te investeren in een eigen centrale, maar u maakt via internet gebruik van Destiny. Destiny biedt alle functionaliteiten welke u van een moderne telefooncentrale mag verwachten. Daarbij u kunt uw oplossing uitbreiden met de meest geavanceerde mogelijkheden. Uiteraard behoudt u uw huidige telefoonnummers, nummerblokken en kunt u tevens nieuwe nummers aanvragen.
Laat u informeren over de Cloud Telefonie of overige cloudoplossingen die aansluiten op uw Online Werkplek en neem contact met ons op door te bellen naar 072 – 850 1000